torstai 1. tammikuuta 2009

Valokuvia

Mähän lupasin teille kuvia. No me oltiin sekä emännän et sen kissan kanssa ulkona äsken ja pari kuvaa saatiin sieltä.

Tosson nyt se kissa
Se kissa joutui oleen koko ajan narussa ja mä pääsin juokseen vapaana. Häh häh, sitä otti päähän, mä näin sen. En sit tiiä et miksei sekin ois voinut tulla mun kanssa juoksemaan, mut emäntä jotain vihjaisi, et se on jotenkin epäluotettava. No, kylhän mä oon sen tiennytkin, et se on vähä outo!!

Mun ihana naamaEmäntä väitti et musta oli tosi vaikea saada tarkkoja kuvia ulkona, ku kuulemma juoksen niin kovaa, mut ei se varmaan osaa vaan käyttää sitä kameraa. Sit se laittaa sen mun syyksi ku ei kehtaa kertoa et on niin surkea kuvaaja. Mut nytpä tiiätte.

Aina joskus mua väsyttää ihan kauheesti
Eilen illalla me nukuttiin samalla sohvalla sen kissan kanssa. Oikeesti mä olin eka siellä emännän kanssa, mut sit se kissa oli jossain välissä tunkenu kans sinne. No, kylhän siellä alko jo aika ahdasta olemaan, mut onneks mä oon sopeutuvainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti