sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Upea viikonloppu

Voi että nyt viikonloppuna on ollu hieno ilma!! Oon kahtena päivänä päässy noitten pomojen kans ulos juoksemaan. Siel on niin kivaa! Eilen toi kissakin oli siellä, mut tänään se oli sit sisällä ja kyttäs meitä ikkunasta. Tosson todiste:
Se on vähän taas uhkaillu mua. Tänään mun piti mennä selälleen petille, ku se hiippaili mua kohti tassu ojossa. Siis ihme tyyppi. Sit se makoilee mun pissapaperien päällä. Se haluu tartuttaa niihin jotain omaa hajuaan ja välillä oon yllättänyt sen nuuskimasta mun leluja. Se haluis nekin itelleen, mut en aio kyllä antaa. Hankkikoon omat lelunsa, ei toisten sais ottaa.

Ulkona on tosi kiva katella kaikenlaista kivaa...

Sit mä vedän kauheita spurtteja siellä. Ottakaa kiinni, jos saatte!!

Välillä juoksen isännän luo hakeen lämpöä ja läheisyyttä!

Sit mä kiipeen korkealle kivelle vartioimaan mun tiluksia. Et pysykää varkaat loitolla!!

2 kommenttia: