tiistai 13. tammikuuta 2009

Autoilua ja lempileluja

Mä olen nyt päässyt autoilun makuun. Mulle ostettiin semmoset huippuhienot valjaat eli oon sidottu turvavyöhön. Siis musta se on aika tyhmä juttu, sillä mieluusti menisin ympäriinsä siellä autossa ja tutkisin paikkoja, mut nyt joudun nököttämään vaan siinä yhessä paikassa. Mut se on kuulemma turvallisuuskysymys. No, mulla ei ois aikaa miettiä mitään turvallisuuskysymyksiä, täällä on liian paljon kaikkea tutkittavaa et kait se on sit ihan hyvä, et edes jollain (isännällä) on aikaa siihen!

Mut autoilu on musta kivaa. Alan yleensä heti nukkumaan siellä. Siellä on jotenkin mukavan rentouttavaa, kun se auto hurisee tasaisesti ja on lämmin ja kaikkea. Paitsi sillon ei ollu lämmin, ku lähettiin jonnekin ja oli kauhea pakkanen ja auto oli ihan kylmä. Mä tärisin siellä takapenkillä, mut täytyy kyllä sanoa, et toi tärinäjuttu ei enää tehoa niin hyvin ku sillon alussa. Täytyis keksiä jotain muuta!! Ehdotuksia?? :)

Mähän lupasin tossa aikasemmin esitellä teille mun lempijuttuja...No tässä on ensin mun lempiluu. Se on tosi hyvää ja oon nähny ton kissankin haistelevan sitä. Se ilmiselvästi himoaa tota mun luuta ja oon miettinytkin et tarvisko se piilottaa jonnekin, kun en oo kotona ettei se vaan syö sitä tai jotain.
Sit toinen kiva on tää mun räsysysteemi...joku vois ehkä kutsua sitä räsyluuksi. Mut sitä on kiva kans pureskella ja heitellä ympäriinsä ja se suussa on myös hyvä juosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti