perjantai 9. tammikuuta 2009

Nukkuminen

Mä olen ollut hieman kiireinen ku meillä oli taas tossa miesvieras useampanakin päivänä, mut en tietenkään oo unohtanu teitä. Mä voisin kertoa teille mun erilaisista lempitouhuista ja tavaroista.

Aloitetaan nukkumisesta. Musta se on tosi kivaa. Nukahtelen välillä mihin sattuu ja kaikenlaisiin ihme paikkoihinkin. On mulla muutama todistekin siitä, et välillä väsy iskee eikä oo väliä miten sattuu noi tassut tai muutkaan osaset olemaan. :)

Esimerkiks kerran kävi näin. Olin sohvalla emännän sylissä ja sit se teki niin gutaa ku se rapsutti mun selkää, ni valuin vähä pois sylistä ja nukahdin tohon.

Emäntä oli huolissaan et mun etujalat puutuu, mut se unohti et oon joogaguru. Tässä taas todiste siitä!! :)
Myös isännän jalkojen välissä on hyvä nukkua ja sieltä on hyvä vaklata varsinkin sitä kissaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti