maanantai 5. tammikuuta 2009

Kivoja juttuja

Mä voisin kertoa teille sellasista kivoista jutuista, joita teen ku jään välillä yksin. Näistä ei sit sais laverrella eteenpäin, ok? Joskus näitä tapahtuu myös öisin ku välillä mä herään tossa aamuyöstä ihan virkeenä mut sit kaikki muut vaan nukkuu ni sit mun on pakko kehittää jotain oma-aloitteista toimintaa ku emmä ny jaksa vaan kuunnella muitten kuorsausta. Se kissakin muuten kuorsaa aika kovin. Meinasin jo et tarviin tulppia, mut näköjään kaikkeen tottuu!!

Ni, mun tän hetkistä suosikki tutkimusaluetta on kylppäri ja vessa. Kerran löysin kylppäristä sellasen kivan pussin ja vähä riepottelin sitä ympäriinsä. Sit se alko niinku pöllytä vähä ilkeesti, ni annoin sen sit olla. Kuulin sit et se oli tuhkapussi ja sen jälkeen sitä ei oo näkyny. En sit tiiä et mihin se on menny. Onkohan noi pomot ottanu sen itelleen ja leikkii sillä?

Mä oon huomannu tommosta samanlaista omimista myös muitten kivojen juttujen suhteen. Esim. tässä kerran löysin vessaharjan. Se vasta olikin löytö ja tietty kuskasin sen näytille olkkariin kissalle. Ei se kissakaan sille sit lämmenny (ei varmaan ymmärrä hyvän päälle), mut sit ku pomot tuli kotiin ni ne otti sen heti ja vei pois. Ja sen jälkeen toi vessan ovi on ollu kiinni. Siis ihan selvästi omitaan muitten leluja.

Sama juttu muuten oli sen hanskan kanssa, josta kerroin aikaisemmin. Ei oo näkyny enää. Et emmä tiiä onko muilla tämmöstä vai onko noi pomot jotenkin omivaa sakkia??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti