perjantai 30. tammikuuta 2009

Maaseutumatkailua

Oonko kertonu teille et oon tosi tykästyny autoajeluun?! No, mä oon. Mulla on ihan oma paikka siel autossa ja oma turvavyö. Isäntä siis selitti et ei se oo ihan semmonen turvavyö ku ihmisillä, mut mulla on omat autoiluvaljaat ja sit ne on niinku kiinni siinä ihmisten turvavyössä. Tosson kuva ku mä kuikuilen auton siitä keskiosasta etupenkeille päin:
Sit me harrastettiin tossa toissapäivänä semmosta maaseutumatkailua isännän kans. Me käveltiin varmaan tunti semmosessa paikassa ku Fagervik. Siellä oli kaikkia vanhoja taloja ja isäntä oli kauhean innoissaan siellä kameran kans. Sit se myös kyttäs semmosta lintua siellä, sen nimi oli joku koskikakara. Sellanen paksu lintu, joka kyttäs meitä jostain vesilätäköstä. Emmä oikeen tiiä tommosesta lintujen kyttäämisestä. Jotenkin omituista touhua, mut yritin olla kärsivällinen ja kiinnostuneen oloinen. Tässä me just katotaan sitä koskikakaraa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti