lauantai 10. tammikuuta 2009

Tutustuminen kaupunkiin

Edelliseen viitaten et se miesvieras oli sit Nuutti, jos joku ei tajunnu. Emmä muita miehiä täällä oo nähny...paitsi niin, sen hullun naapurin koiran, mut ei se oo mun kamu.

Mun piti kertoa siitä et kävin tänään ekaa kertaa tosi isossa citissä. En kerro sen nimeä ettei kukaan voi suoraan paikallistaa mua ja tulla kiusaamaan, mut kuitenkin siellä oli paljo ihmisiä ja autoja. Emäntä meni johonkin (kuulemma kauppaan) ja sillä oli joku ihme kori mukana ja me sit isännän kanssa käveltiin siellä ja ootettiin sitä.

Siellä oli yks tosi omituinen pikkuihminen, se oli kuulemma lapsi, en sit tiiä sen tarkemmin et mikä se on, mut se oli jotenkin pienikokoinen (oisko ollu kääpiö??) ja se tuijotti mua ja alkoi hihkumaan. Sillai oudolla kimeellä äänellä, se oli kyllä vähän outo ja sit se vielä osoitteli sormella. Siis eiks niillä kääpiöillä oo mitään käytöstapoja? Ei toi musta oo kauheen kohteliasta. Se ois varmaan tullu mun luoksekin, mut sit päätettiin isännän kans jatkaa matkaa, kun se alkoi osoittamaan semmosia nykiviä oireita. Voi tietty olla et sillä oli joku tautikin. Ja mähän saan vasta ens viikolla ne rokotukset (ku täytän 12 viikkoa) et ei viiti ottaa mitään riskejä.

Mut muuten siellä oli ihan kivaa. Emmä niistä autoista mitään välitä. Ne nyt menee siellä ja vähän pörisee, mut ihmiset on aika kiinnostavia. Mut kaikista kivointa oli sit ku emäntä palas kaupasta ja sillä oli se kori täynnä RUOKAA. Voitteko kuvitella?? En tiiä missä paratiisissa se oli ollu et siellä voi tollai täyttää oman korinsa, mut mä kyllä haluisin sinne kans!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti