lauantai 9. toukokuuta 2009

Sarjassamme omituisia harrastuksia

Mulla on siis kaikenlaisia omituisia harrastuksia tai mieltymyksiä tai mitä ne nyt onkin. Mä tässä nyt havainnollistan kuvien kanssa näitä touhuja, mulla on Nuutti ollu mallina, mut se ei tienny tästä mitään. Ja siis mulle nää on kyl ihan tavallisia asioita, mut oon kuullu juttua et joku siis voi pitää näitä omituisina, joten tää on niinku omistettu niille tyypeille sit.

Mä tykkään leikkiä hammaslääkäriä. Tässä teen just tutkimusta Nuutin hampaiden tilanteesta. Voin kertoa et sillä on isot ja hienot hampaat, mut ei tietty niin hienot ku mulla!! :)
Sit viitaten näihin mun itämaisiin harrastuksiin, niin tässä on menossa tommonen buddhalainen mietintätauko. Me niinku tuijotetaan toisiamme ja katotaan et kumpi luovuttaa eka. Nuutti tietty luovutti!!
Tää on ehkä jonku mielestä jo pervoa, mut tykkään katella ku Nuutti pitää huolta kriittisistä paikoistaan!! ;D
Sit mä hämäsin Nuuttia ja sanoin et siellä puskassa on jotain mielenkiintosta. No, eihän siel oikeesti ollu, mut mä otin spurtin ja vetäsin karkuun, ku Nuutti tutki sitä puskaa. Ja kyl se sit lähti mun perään ku tajus mun jujutuksen!
Sit me oltiin semmosta piilopainia eli vähä painittiin ja sit yritin mennä Nuutin alle piiloon. Aika hyvin mä onnistuin vai mitä?! :)

4 kommenttia:

  1. Sanni-koiraliinille tulis jo varmaankin hiki ja sydämentykytyksiä pelkästä kuvien katselusta,on se vaan nuorisolla niin kova meno päällä koko ajan....kommentaattorina toimii Marleena :)

    VastaaPoista
  2. Pikku Biddy sai jostain puisto kavelysta kennel yskan ja on laakkeilla. Nyt tarvii olla jonkin aikaa vain kotona. Biddy on jo 6 vuotias. Onpas kenkkua, ei voi kayda leikkimassa kavereiden kanssa. Biddy lahettaa terkkuja Aidalle toiselta puolen maapalloa !!!

    VastaaPoista
  3. Ei ku Sanni nuortuis ku pääsis touhuamaan mun kanssa!! :)

    Biddylle pikaista paranemista! Kennelyskä ei kuulosta yhtään kivalta jutulta!

    VastaaPoista
  4. Biddy on edelleen laakkeilla ja yska on melkein mennyt. Mutta jos se pikkusenkaan rupee juokseen linnun tai kissan peraanniin hengastyy pikku poika ja yskasee. Joten ollaan vaan easisti viela muutamia paivia ja sitten paranee ihan varmasti. Tana aamuna Biddy loysi paperin palan ja sita tarvi repia ja juosta sen kanssa pitkin huoneita. Joten mieliala on korkeella..

    VastaaPoista