keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Arkipäivä osa 1

Heippatirallaa!!

Aattelin et voisin kertoa aina sillon tä
llöin mun päivistä, ni tiedätte vähä et mitä puuhailen ja noin. Onko ihan tyhmä idis? Mut ihan sama,
mä aion kertoa kummiski! :)

Eilinen eli tiistai

Emännän kello soi 5:50 niinku yleensäkin,
mut nyt en jaksanu alkaa vielä riehumaan ku oli niin kamalan aikaista vaan raotin vähä silmää ja nukuin vielä hetken. Mut sit ku alkoi oleen kauheesti valoja päällä ja kaikkea meteliä, ni tossa kuuden jälkeen nousin ja venyttelin ja sit isäntä vei mut ulos aamutarpeille. Mulla oli kiire jo sisälle, koska nälkä alkoi kurnimaan pienen koiran suolistossa, mut sit isäntä sanoi et se syö eka ja mä saan sit kohta. No siinähän meni ikuisuus (toim. huom. 5 min.) ja aloin jo vähä kärsimättömäksi, mut sain sit lopulta aamuruoan. Se oli muroja ja semmosta superhyvää lihaa! Ruoan jälkeen mulla on tapana vähä riehua ja heitellä lelua ilmaan ja sit heittäytyä selälleen matolle pyörimään ja sen jälkeen yleensä huilin vielä hetken. Isännällä oli iltavuoro, joten se oli
mun kans kotona koko aamun.

Sit ku emäntä oli
hteny töihin, ni me tehtiin pieni korttelilenkki ja sit touhuttiin pihalla kaikkea isännän kans. Sit se kissakin tuli sinne pihalle ja arvatkaas, se joutui olemaan narussa ja mä olin vapaana. Kyllä sitä otti pattiin, mä näin sen!! ;) Me tehtiin mm. vähän puuhommia isännän kans eli se kanteli jotain halkoja paikasta toiseen (en kyl ihan tajua miks) ja mä sit myös avustin sitä kantamalla niitä suussani, mut mä kyl keksin niille paljo parempiakin paikkoja ku se sama kasa, johon isäntä niitä kantoi. Vähän ihme touhua noilla pomoilla välillä, mut kait sitä joku löytää ilon tommosestakin
harrastuksesta?!

Sit
mentiin ottaan vähä päikkäreitä sisälle (tai mä otin) ja isäntä koulutti mua. Sillä on semmosia superhyviä nameja et mä teen kyl mitä vaan ku tiedän saavani niitä!! Mä osaan jo mm. istua, antaa tassua, mennä maaten ja köllähtää, mut tota köllähdystä teen vaan sillo ku tiedän et on jotain tositosi
herkkua saatavilla!! ;) Sit tietty osaan sanat: tänne, ei, mennään, ei välitetä, nami, piimä jne.

Sen jä
lkeen isäntä alko tekeen itelleen jotain tosi hyvänhajuista ruokaa ja yritin sit sanoo et antais mullekin vähän, mut ei se antanu. Söi ite vaan kaikki vaikka yritin tehostaa tätä mun sanomaa heittelemällä isäntää pallolla, mut ei se varmaan tainnu tajuta ees sitä. Mentiin sit pienelle lenkille taas ja sit isäntä alkoi tekeen htöä töihin. Se sanoi et mä jään kissan kans kotiin, ni en sit yrittänytkään tunkea mukaan. JATKUU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti