torstai 14. toukokuuta 2009

Europliisut

Mä oon nykyään ajan hengessä mukana. Kuulin eilen jotain juttua jostain Valtsusta ku emäntä selitti et Valtsu on ihan kakkaa tai jotain semmosta. Sit tietty heti kiinnostuin ku mä oon tykästyny erilaisiin kakkoihin (niinku voitte tuolta aikasemmin lukea), ni aattelin et jos tää Valtsun kakkakin ois hyvää. Mut sit mulle selvis et semmosesta toosasta tulee jotain jumputusta ja ääntä ja se on se Valtsun kakka. No voi hitto, ois heti selittäny et nyt on kyse jostain ihmeen europliisujutusta, ni en ois alunperinkään kiinnostunu. Ei pieniä koiria kiinnosta mitkään Valtsut tai jotku eurosysteemit vaan oikea kakka. ;D

3 kommenttia:

  1. Kakoista puheen ollen, taitaa olla Aidalla samat kujeet kuin Biddylla. Jotkut kakat ovat mahdottoman hyvia ja niita pitaa haistella ja maistella enemman. Kun ajelin silloin tammikuussa eramaa teita ja ajoin pitkaan. Sit kauheella kiireella tarvi pysahtya tien sivuun. Biddy teki temppunsa sukkelaan ja minulta otti pitempaan. Juuri ehdin vasta nousta kyykysta ylos kun Biddy tuumas etta sen pitaa putsata eukon roskat. Se soi nopsaan mun... ja joka kerta kun pysahdyimme mun piti karjasta Biddylle, ei, ei, ala tee tota. taitaa Biddy olla vihrea,greenie. Biddy oli ihmeissaan, ressu luuli tekevansa oikein ja emanta vihastui. Mina sit keskustelin sen kanssa ja kerroin etta se on fiksu kaveri kuitenkin ja se oli happy!!!

    VastaaPoista
  2. Biddy onkin sitten päässyt jo erilaisten herkkujen makuun. Mulla nää kokeilut rajoittuu vielä ihan erilaisten eläinten kakkoihin! ;) Me ollaan sit aikamoisia herkkusuita Biddyn kans!!

    VastaaPoista
  3. Herkkusuita ovat nuo pikku koirat, juu, juu...
    Nyt ku ollaan taas kaupunki alueella niin pysytaan Biddyn kanssa normaali asioissa. Taitaa ne eramaat vahan sekoittaa pienen paan kun nakee kaikenmoisia emuja, dingoja, kenguruita ja isoja lintuja tien varsilla. Ne haaskalinnuthan hyvin akkia putsaa tien varret kaikista kuolleista raadoista. Minua nauratti Aidan vastaus aivan hurjasti. Biddy on hiljaa tana lauantai aamuna, huilailee vaan ja mieli tekis haukahdella innostusella. Mutta ei kannata kun isot ihmiset huutaa heti hiljaa Biddy, kun kerrostalossa kuulemma ei saa haukkua innolla. Vien Biddyn ihan kohta ulos kun sade on nyt lakannut. Mennaan tohon Swann joen rannalle hyppelehtiin ja juokseen lujaa.

    VastaaPoista