tiistai 31. maaliskuuta 2009

Sisustamista ja joogailua

Oon siis ihan tyytyväinen tähän meidän asuntoon, mut pientä laittamista täällä ois. Noi pomot ei oo ymmärtänyt mun vihjeitä suoraan, ni oon sit vääntäny niille rautalangasta tätä hommaa. Esim. kerran kun ne oli poissa, ni osoitin, et musta toi makkarin tapetti on aika kauhea järsimällä sieltä kulmasta vähä tapettia pois. No, ei se emäntä ollu kauheen mielissään tosta, ku ei siitä oo kuulemma ku pari vuotta, ku noi tapetit laitettiin, mut nyt oon salakuunnellu noitten juttuja ja ne suunnittelee jo niiden seinien maalaamista eli mä onnistuin!! ;)

Sen lisäks tänään ku olin yksin täällä, ni olin vähä jäystäny tota mun ns. lelulaatikkoa. Hei, se on joku rähjänen pahvilaatikko. Kait mä nyt haluun jonku hienomman ku tommosen!! No, oppi meni perille tässäkin asiassa, sillä se pahvilaatikko on nyt rutattuna saunassa ja menossa sinne pesään ku sauna lämpiää seuraavan kerran.

Eli ottaa ny opiksenne, jos ette pidä jostain sisustuksesta, ni osoittakaa se! Useimmiten se tehoaa! ;D

Ja loppukevennys, viitaten aikaisempaan postaukseen joogagurusta, nyt mä olen todellakin kehittänyt itseäni ja voisin millon tahansa muuttaa vaiks Intiaan pitämään jotain semmosta joogakerhoa! Kattokaa, mä levitoin ilmassa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti