sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Arkipäivä osa 2

Sit ku isäntä oli lähteny ni vähä aikaa kuuntelin et lähtiks se tosiaan ja kun mitään ei kuulunut, ni aloin kurittamaan mun pehmoleluja ja vähä sitä kissaakin, mut älkää kertoko pomoille!! ;) Sit vedin pienet torkut eikä menny kauaa ku kuulin ku avain alkoi rapisemaan lukossa. Emäntä tuli kotiin ja olin tietty iha onnessani ja hypin ja pompin ja yritin päästä nuolemaan sen naaman ku se oli tietty ihan likanen ku oli tuolla jossain ulkomaailmassa ollu. Rauhotuin kyl sit ku emäntä sano et alkaa riittämään.

Sit emäntä söi ja kaikkee semmosta ja mä yritin kerjätä ruokaa, mut arvatkaa ny sainko?! No, sain mä pienen palan, mut ei saa kertoo kellekään!! Sit lähettiin lenkille ja nähtiin siellä mun yks kamu. Se on semmonen vesikoira, musta, karvanen ja iso, mut me ollaan hyviä kamuja. Se on kyllä vähä villi, mut ei se haittaa mua. Nähtiin myös vilahdukselta semmonen toinen koira, mut en menny moikkaan sitä ku se oli vähä outo tyyppi.

Ku tultiin kotiin, ni sain kauhee hepulin ja sit arvatkaas mitä?! Sain syötäväks siankorvan. Vitsi se on rapeeta ja hyvää. Mä aina murustelen sen ympäri kämppää et sit ku emäntä ottaa sen korvan pois, ni voin käydä vielä syömässä ne muruset. Oon aika ovela vai mitä?! :) Sit katoin vähä aikaa tv:tä emännän kans tai oikeestaan emäntä katto ja mä lähinnä löhösin siellä sohvalla. Se kissakin tuli sit sinne kerjään rapsutuksia ja sit se piti taas semmosta omituista korinaa siinä sohvalla. En tiiä onks sillä jotain vaikeuksia tai muita terveysongelmia ku se välillä korisee sillai oudosti. Tai sit sillä on joku moottori pepussa tai jossain. Ei oo vielä selvinny mulle, mut aion kyl ottaa selville et mistä se ääni tulee!

Sit olikin iltaruoan aika ja mentiin tekeen korttelilenkki ja sit emäntä menikin kohta jo nukkumaan. Mä jäin vielä valvomaan olkkariin ku tiesin et isäntä tulee sit vähä myöhemmin kotiin ja niinhän se tulikin. Sit ku isäntäkin oli kotiutunut ni mäkin menin pehkuihin. Et semmosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti