keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Nenäliinoja ja Nainen

Tässon ollu pari ankeeta päivää ku emäntä on ollu flunssassa ja sit se on täällä niistelly ympäriinsä. Mut siinä on se hyvä puoli et nyt niitä nenäliinoja on ollu huomattavasti helpommin saatavilla ja oon onnistunu silppuamaan pari aika hyvään kuntoon!! ;D

Ja toi otsikon nainen-juttu viittaa siihen et mä oon nyt sit nainen isolla N:llä. Eli mulla on ekat juoksut menossa. No, emmä sitä ite ees oikeen tietäis, mut oon kuullu et noi pomot on puhunu semmosta ja kyllä mua kaikki hajut nyt hirveesti houkuttaa tuolla ulkona, mut muuten on kyllä ollu vähä semmonen löysä olo. Isäntäkin ihmetteli yks päivä ku mua sai suorastaan raahata eteenpäin lenkillä, mut hei, ei nyt aina voi huvittaa semmonen kävely, joskus tekee mieli vaan olla!! Eiks se oo iha normaalia?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti