tiistai 24. marraskuuta 2009

Sukkavaras

Siis voitteko kuvitella et noi pomot haukkuu mua sukkavarkaaksi?? Siis onko reilua, kysyn vaan. Enhän mä sille mitään voi et mulla on semmonen kummallinen himo niitten sukkiin. Sit ku löydän sukan jostain, ni mussutan sitä niin kauan et siihen tulee reikä ja siihen ei kyl ees mee kauaa, muutama minuutti vaan.

Emäntäkin kerran melkeen huusi mulle ku olin kuulemma tehny reiän sen johonki hyvään sukkaan ja sit ku se sukka oli kuulemma ihan märkä. No, mitäs jätti sen lojumaan, niin et löysin sen?? Kyllä saa syyttää itteänsä. Jos se nyt muka oli niin hyvä sukka, ni ois pitäny sen jossain jemmassa. Tykkäättekö te muut sukista?? ;)

5 kommenttia:

  1. Ihme natustelija oot, eikö ne anna sulle ruokaa tarpeeks? ;)

    -H

    VastaaPoista
  2. Jjooo!! mäkin tykkään sukista! villasukat on parhaita. mut ei kannata purra reikiä, muuten ne ei anna enää leikkiä sukilla. kerran vein sukan emännän jalasta kun ei leikkiny mun kaa pallolla.
    -Piitu

    VastaaPoista
  3. No ei anna tarpeeks ruokaa!! :)

    Moi Piitu! Mäkin tykkään villasukista, mut kaikki sukat menee. Yleensä ku oon saanu yhen sukan tassuihini ja purru siihen reiän, ni sit käy niin, et noi pomot antaa sen toisen parinki mulle ku ei ne kuulemma tee yhellä sukalla mitään! Et kantsii kyl yrittää metsästää niitä sukkia! ;)

    VastaaPoista
  4. No toi olikin tosi hyvä vinkki! täytyy kokeilla ensi kerralla. toisaalta kun mä pureskelin ton emännän jonku ratsukypärän nii en kyl saanu sitä toista kypärää. vai koskeeks toi juttu vaan niit sukkia.?

    VastaaPoista
  5. Joo, kokeile vaan. Aijaa, et saanu toista kypärää?? Hmm...ihme juttu. Jos se sit vaan koskee sukkia? En osaa sanoa ku en oo koskaan vielä päässy pureskeleen kypärää. Pitääki testata ku löydän sellasen jostain! ;)

    VastaaPoista