sunnuntai 15. marraskuuta 2009

Meri-Teijossa

Käytiin eilen noitten pomojen kanssa vähä ajelemassa tuolla lähiseudulla ja sit käytiin kävelemässä semmosessa uudessa paikassa (siis mä en ollu ennen käyny siellä) ku Meri-Teijossa. Siellä on kaikkea toimintaa ja muuta, mut sit siellä on semmosia kivoja järviä ja niitä voi kiertää ja siellä menee semmosia pitkospuita, mut niissä on se huono puoli et mun tassu meinas mennä pari kertaa sinne rakoon. Mut ei se mitään, musta järvet ja metsät on tosi kivoja!! Oon aina iha innoissani ku pääsen uusiin paikkoihin. Tässon nyt yks kuva ku kattelen merelle päin. :)

2 kommenttia:

  1. Hola Aida!
    Minäkin pääsen reissuun,mutta vaan kaupungin toiselle puolelle Oonan ja Nooan luokse, olen siellä viikonlopun. Mamma lähtee Imatralle hautajaisiin.Minua ei kiinnosta lähteä mukaan,koska noiden ipanoiden kanssa on paljon mukavampaa,ne leikkii sekä opettavat uusia temppuja minulle,saan myös silloin namipaloja enemmän ja tietysti myös paijauksia.
    Hei taas Don Copi

    VastaaPoista
  2. Toi sun hoitopaikka kuulostaakin tosi kivalta! Uudet temput, namipalat ja rapsutukset kelpais aina mullekin!! :)

    VastaaPoista