torstai 5. marraskuuta 2009

Lunta ja vieraita koiria

Tulin just emännän kans lenkiltä. Siellä on satanut tänään semmosta valkosta systeemiä, joka on kuulemma lunta. No ihan kivaa se oli eikä mua haitannu se sade, kun mulla oli niin hyvä varustus päällä. Näin lenkillä mun yhen kamun kääpiösnautseri Lyykaksen (vai mitenkähän sen nimi kirjotetaan?! Se on semmonen suomenruotsalainen kattokaas, ni sillä on tommonen hieno nimi!! ;D ) sekä sit semmosen toisen vähä isomman koiran. Mut se oli vähä outo.

Eilen olin taas sivistämässä itteäni tuolla Suomen pääkaupungissa eli olin siis Nuutin luona vierailemassa. Sit käytiin koirapuistossa pariinkiin otteeseen ja toisella kerralla siellä oli Nuutin lisäks kaks vierasta koiraa. No, mä vähän arastelin niitä ku en oo niin tottunu tohon koirapuistomeininkiin. Ehkä sit ens kerralla menee vähä paremmin. Ne on tommosia kaupunkihienouksia, ni en oikeen snaijaa niitä. Mut eipä se kait nyt niin haittaa. Mitäs te muut tykkäätte koirapuistoista??

3 kommenttia:

  1. Hola Aida!

    Minäkin rakasta lunta, kun tulin ja näin ensikerran sitä, olin aivan ihmeissäni, että mitä on tapahtunut. Mutta Mamma opasti minua ,heittelemällä lunta ja siitä äkkäsin , että lumessa pitää telmiä,joten rupesin sukeltelemaan ja riehumaan sekä mietin, että kyllä espanjalaiset amigot jäävät paljosta mukavasta paitsi. Olen onnenpoika!!!
    Hasta la vista Don Copi

    VastaaPoista
  2. Morjensta Aida!

    En mäkä tykkää koirapuistoista,ne on ni pieniä ja yleensä suttusia,ku muitte koirie pomot ei viitti siivota meidä jälkiä.Ei oikee tiä mihi tassunsa laittas.Tosin o mukava lukee paksuja kirjeitä...Siä mis sä olit,oli varmaanki siistimpää.
    Lumi o muute tosi mukawaa mustaki,oon pyytäny varmuuden vuaks ulos useemmi ku normaalisti....miillonkaha toi sihteeri huamaa?!?

    VastaaPoista
  3. Joo, lumi on tosiaan kivaa, mut nyt melkeen kaikki lumi on jo sulanu pois. Iha tyhmää! Mut ehkä se tulee takasin vielä. :)

    VastaaPoista