keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Hyräileviä hyypiöitä liikenteessä

Siis mun piti nyt tulla kertomaan teille yhestä oudosta jutusta tai siis oudoista tyypeistä. Olin eilen illalla emännän kanssa lenkillä ja siellähän on siis iltasin jo tosi pimeetä. Sen tien vieressä, missä me kävellään, on semmonen ratapenkka (emäntä sano et siinä meni ennen juna) ja siellä penkan päällä oli joku ihminen ja koira. Emäntä sit sano mulle et ei välitetä niistä ja jatketaan matkaa ku se näki ketä ne oli (kuulin sen siis mutisevan et "taas toi hyypiö" tms. ;D).

No tietty mun piti vähä silti kuikuilla sinne ku ne vaan seisoa tapitti siellä paikallaan. Onhan se aika epäilyttävää ja sit se koira vielä alko haukkumaankin. Nyt ne näkikin jo siellä penkan päällä ku ne oli just katulampun kohalla. No, sit ku se koira alkoi haukkumaan, ni arvatkaas mitä se sen omistaja teki?? Se laittoi kädet sen koiran korvien päälle ja alko laulamaan ja hyräilemään!! Joo, ihan oikeesti, en valehtele!! Emäntä alko nauramaan ja kyllä muakin vähä hymyilytti. Kait se sit oli sen takia ettei se koira kuulis meitä ku mäki oon aika iso ja pelottava, ni parempi tollai yrittää hypnotisoida sitä hiljaseks tai jotain. Mut aika erikoista touhua, sanon mä. Vai ootteko törmänneet vastaavaan??

2 kommenttia: