torstai 26. marraskuuta 2009

Kysely

Löysin tämmösen kyselyn yhestä blogista ja aattelin et mäkin voisin hyvin tehä sen, vaiks emäntä jotain sano et se on vaan ihmisille tehty. No ei oo, kyl mäkin osaan!!

10 asiaa joista pidän (nää ei oo missään järjestyksessä):

1. uiminen

2. nukkuminen

3. riehuminen

4. kaverit

5. juokseminen

6. ruoka

7. sukat

8. pallot

9. autoilu

10. kissan härkkiminen

9 paikkaa joissa olen käynyt:

1. Helsinki

2. Tampere

3. Raasepori

4. kellari

5. eläinlääkäri

6. Espoo

7. koirapuisto

8. Hanko

9. uimaranta

8 fyysistä asiaa itsestäni:

1. mä painan alle 7 kiloa

2. mulla on tosi upeat silmät

3. mulla on iso maha (sisäisesti siis et sinne siis mahtuu paljo ruokaa)

4. mulla on yleensä kostea kuono

5. en oo kauheen pitkä (=korkea)

6. mulla ei oo tatuointeja

7. mut mulla on kuulemma joku siruhommeli niskassa

8. mulla on kuulemma välillä kimeä ääni ku haukun (panettelua sanon mä!!)

7 suosikkiruokaa/juomaa:

1. kaikki lihat

2. kaikki kalat

3. kissan ruoat, joita pöllin siltä

4. piimä

5. jogurtti

6. juusto

7. semmoset murot

6 asiaa jotka ärsyttävät minua:

1. kun ei saa tarpeeks ruokaa

2. ku joutuu joskus heräämään too-oosi aikasin

3. en pääse sänkyyn

4. ku mua kielletään ku kiusaan kissaa

5. en saa nuohota kaikkia ojia, vaiks tahtoisin

6. karvojen nyppiminen mun korvista

5 asiaa joita kosketan päivittäin:

1. ruokakippo

2. oma peti

3. lattia

4. hiekka

5. mun joku lelu

4 asiaa joita olen haukkunut joskus:

1. omituinen tyyppi pimeässä seisoskelemassa

2. ovikello

3. joku koputtaa ikkunaan

4. kissa

3 asiaa mitä teen päivittäin:

1. pissaan

2. kakkaan

3. syön

2 parasta kaveria:

1. Nuutti

2. se kissa (mut älkää kertoko sille!!)

1 asia jonka haluan kaikkien tietävän minusta:

1. Mulle saa ostaa tosi paljon joululahjoja ja kaikki ruoat ja kivat lelut on suosikkeja!! :)

2 kommenttia:

  1. Hei Aida
    Sulla on niin kauhean pitkä lista, että sanon vaan, myös minulla on suurin piirtein samoja asioita.
    Kyllähän minäkin odotan joululahjoja ja hyviä herkkuja jouluna."saa nähdä kuinka käy"
    Mamma sano kyllä, että euroja on aika vähän, en tiedä mitä se tarkoittaa, kait jotain vakavaa.
    -don copi

    VastaaPoista
  2. Moi Copi!! Joo ja mun mielestä parasta joulussa on joulukinkku!!! :)

    VastaaPoista