lauantai 27. helmikuuta 2010

Näyttää paremmalta! :)

Pakkaset on loppuneet toivottavasti lopullisesti ja ulkona tarkenee ilman sitä pukua, jee! Mut tässä on muutama kuva vielä parin päivän takaa ku olin isännän kans lenkillä. Sillon siis oli vielä pakkasta ja sitä pukua piti käyttää. Mulla on kyllä suunnitelma et nyt ku kevät tulee, ni hävitän sen puvun salaa kesän aikana ja sit leikin ens talvena tietämätöntä et missä se on ku pomot alkaa ettimään sitä. Aika ovelaa, eikö? ;) Tässä on vaan se ongelma et entäs jos ne ostaa sit uuden puvun mulle. Et oikeestaan mun pitäis kirjottaa johonki pukutehtaaseen et ne lopettais kokonaan tommosten riepujen valmistuksen ettei pienten koirien tarvis niitä enää käyttää. Sen mä taidan tehdäkin, hyvä idis!

Mut niitä kuvia. Mun piti poseerata isännälle keskellä tietä. Vähä ihme touhua.
Tästä me käveltiin. Kattokaa tota lumimäärää, aika paljon vai mitä sanotte?
Sit ku tultiin kotiin takasin, ni isäntä teki vähä lumihommia ja mun piti sit vartioida ulko-ovea et ei mitkään öttiäiset tai muut semmoset pääse sisälle. Eikä muuten päässy!!

2 kommenttia:

  1. Aikamoinen töntteri oot! Herra iso Töntterssön lähettää terkkuja. Toivottavasti nähdään pian! T.Nutikka

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nuutti! Ja pusipusi! :)

    VastaaPoista