torstai 18. helmikuuta 2010

Lempinimiä

Tiiättekö mitä? Mä oon saanu taas uusia lempinimiä. Mähän kirjotin niistä jo aikaisemminkin, mut nyt ne on taas lisääntyneet. No, on mullakin omat lempinimeni noille pomoille, et ei siinä mitään...En tiiä viitinkö kertoa niitä, et jos noi pomot vaiks vetää herneen nenään eikä sit anna mulle enää ruokaa.

Mut mun uusia lempinimiä on kuulemma purtilohiiri. En kyl oikeen tiiä tosta. Emmä mikään hiiri oo ja mikä se semmonen purtilo on. Mut toi tulee kuulemma siitä ku tykkään nukkua kippurassa sängyssä. No, kait nyt jokanen tykkää sängyssä nukkua, kun on sinne kerranki päässy!!

Sit mua kutsutaan herkkupepuksi. No siis, täähän on ihan ymmärrettävä lempinimi, sillä mun peppu on tosiaan aika herkku. Nuuttikin on sanonu niin!! Mut toisaalta aika erikoista, jos pomotkin on tota mieltä...hmm...jotenki kinkya jopa. ;D

Haluatteko kuulla, mitä lempinimiä mä oon antanut??

4 kommenttia:

  1. Hola! Kirjoittelit niistä lempinimistä.Myös minulle tuo mamma antaa aina kaikenlaisia hassuja nimijä, kuten Runttujooseppi, takkupelle, mamman mussukka ja rakas. Aikaisemmin kerroit, että saat vihdoin nukkua pomojen sängyssä? Minä olen nukkunut aina, kun mamma on muka niin kylmissään ja minä lämmitän niin mukavasti. Minun turkki on kyllä kasvanut paljon talvella, että mamma uhkaa leikata, koska ne karvat tulee kuulemma hänen suuhun asti. Mutta ei nyt koska pakkanen on kova. moi taas copi

    VastaaPoista
  2. Moikka Copi! Joo, mä oon nyt todellakin päässyt sänkyyn nukkumaan!! En tiiä mikä käänsi noitten pomojen pään, mut en myöskään valita tästä käänteestä!! ;)

    VastaaPoista
  3. Moikka Nuariso!

    Mähän arvasin,et kyll sä sen viä joskus keksit,sen meinaan,kuinka pääsee koisiin pomojen punkkaan.Onnex olkoon,pirä kii oikeuksistas - ni mäki tääl Manses

    VastaaPoista
  4. Moi Sanni! Niinpä, mä oon aika ovela!! ;)

    VastaaPoista