tiistai 23. helmikuuta 2010

Nyt riittää!!

Olin eilen ja viime yön hoidossa, kun noi pomot oli jossain reissussa tai muualla. Ei mulle ihan selvinny, mut ei se mitään, ku pääsin taas lihapatojen ääreen! ;) Mut arvatkaas mitä? Tänään on satanu koko päivän lunta ja eihän tonne ulos voi ees mennä enää. Jos niinku yritän kävellä sinne, missä joskus oli nurmikko, ni mä hukun lumeen eikä kukaan enää koskaan löydä mua.

Joten tossa äskenkin ku olin emännän kanssa ulkona lumihommissa, ni jouduin vetämään kakit tohon kuistin eteen. Mut hei, se oli ainoa paikka, jossa ei ollu kahta metriä lunta!! Mua alkaa kohta kiukuttamaan toi lumisade ja pakkanen. Haluisin jo uimaan ja kirmaamaan vihreälle nurmelle ja kaikkea. Voisko joku vääntää noi hanat kiinni tuolla ylhäällä?? Kiitos!!

2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Mä yritän lähettää täältä pohjosista sulle vähä aurinkoo, joka sulattaa ne teirän pihan lumet.Se o muute alkanu näkyy jo täällä aika usein,se kirkas valo tualta ylhäältä,missä se hanaki o.
    Yritä ny olla vaa rauhallisesti...kyä tää tästä viä ilox muuttuu,jooko
    Nii ja mitäs nimejä sä oot niille antanu?pomoille meinaan,oisin hiuka kiinnostunu...

    VastaaPoista
  2. Moi Sanni! Joo, nyt näyttää jo vähä paremmalta ku ei oo enää ees pakkasta. Lähetä vaan tänne aurinkoa, kaikki otetaan mielellään vastaan!! Mä kirjotan niistä pomojen lempinimistä ihan kohta. Se täytyy kato tehä salaa ettei noi pomot huomaa et haukun niitä, hah!! ;)

    VastaaPoista