lauantai 6. helmikuuta 2010

Kuulumisia

Nyt on ollu kyllä kiva ku on ollu vähä lämpimämpää, ni ei oo tarvinu sitä talvitakkiakaan käyttää. Tänäänki käytiin aamupäivällä yli tunnin lenkillä ja nyt vedän tässä sohvalla päikkäreitä emännän ja sen paksuhkon kissan kanssa. Mä siis sanelen emännälle tätä juttua ja sit se kissa kurnuttaa tossa vieressä. Emmä tajua miks se pitää aina välillä tommosta omituista ääntä. Luulen et sillä on jotain henkisiä ongelmia, mut kait sen nyt ymmärtääkin, ku se on kuuleman mukaan semmonen löytökissa. Mut tää on salaista tietoa et älkää levitelkö eteenpäin!! ;)

Oon nyt taas lenkillä nähny parina päivänä sitä mun yhtä ruotsinkielistä kamua eli kääpiösnautseria. Se on ihan jees poika, mut ei silti vedä vertoja Nuutille!! Mulla on myös kuulemma kauheen paksu turkki nyt ja sitä pitäis nyppiä, mut pomot sano et ootetaan vielä hetki ja sit nypitään ku ei oo kiva olla ihan kaljuna, jos tulee tosi kovia pakkasia vielä. Vaiks joku sano et ei toi kuollu karva muka mitään lämmitä, mut oon ihan varma et lämmittää!

2 kommenttia:

  1. Hola Aida! En ole pitkään aikaan kirjoitellut sinulle(lukenut kuitenkin kaikki) Minua on kanssa häirinnyt kovat pakkaset ja toppatakki päällä joutunut kulkemaa. Tässä pariviikkoa sitten mamma vei minut yhden valkotakkisen luokse ja sanoi, että kaikki tapahtuu minun parhaaksi, siis mikä? no se, että en olisi niin kauhea kiinnostunut noista tytöistä. Se täti teki minulle sellaiset temput, joten olen ollut vähän kipeä sen jälkeen. Hasta la vista Don Copi

    VastaaPoista
  2. Moikka Copi!! Eikä, veikö se lääkäritäti sun sukukalleudet?? Julmaa touhua!! ;)

    VastaaPoista