tiistai 2. maaliskuuta 2010

Pomojen lempinimiä

Nii, kuulin juttua et te haluisitte kuulla niistä lempinimistä, mitä oon noille pomoille antanu. No, osahan on semmosia painokelvottomia et niitä ei viittis tällai ääneen sanoa, ettei pomot vaan saa tietoonsa niitä, mut voin mä jotain kertoa.

Emäntä on esim. välillä julma puvun pukija (siis sen karseen talvipuvun, jota ei muuten oo nyt muutamaan päivään näkyny et ehkä se on varastettu tai jotain...) ja kireä kimittävä kurppa (ku se joskus huutaa ja komentaa mua ja muutenki on semmonen tyhmä).

Sit isäntä on esim. kurja karvannipistelijä (ku se nyppii mun karvoja välillä kuulemma omaksi parhaakseni, mut empä oikein usko sitä) sekä pihtaava ruoan omija (ku se ei anna mulle omastaan paljo koskaan, et aika reilua).

Niin, ja se kissa on paksu tassua heiluttava pullero tai sit sähisevä sontakasa (sen peppu haisee välillä, en tiiä eikö se tajua pestä itteään vai onks se niin paksu ettei se kykene siihen, no vois sit kyl palkata itelleen jonku pyyhkijän).

Et semmosta. Mitäs lempinimiä te ootte antaneet? :)

2 kommenttia:

  1. Mitens olis "Himpskattiin Häviävät" ,sun pomoilles meinaan... kuulin vaan mun pomoltani,et ne hävis jonnekkin tossa jonkin aikaa sitten...onks ne tullu takasi jo?
    Muista ny olla sit tosi mielin kielin,et ne ei taas häviä jonnekki...

    VastaaPoista
  2. Moi Sanni! Joo, niin ne tosiaan hävis, mut nyt ne on tullu takasin! :)

    VastaaPoista