perjantai 12. helmikuuta 2010

Onni on oma sänky (tai pomojen)

Arvatkaas mitä? Oon onnistunut pehmittämään noi pomot, sillä nykyisin pääsen aina välillä sänkyyn. En tiiä tarkalleen mitä tein, jotta ne muutti mielensä, mut ilmiselvästi oon jotain tehnyt. Mut hitsi ku en tiedä tarkalleen et mitä, et voisin kertoa ja neuvoa teitäkin!

Mut kuitenkin, arvatkaas tänäänkin? Nukuin loppuyön isännän jalkopäässä ja sit ku emäntä heräs vähän ennen kuutta kelloon, ni mä vaan vilkasin sitä ja vähä venyttelin ja jatkoin nukkumista. Hulluthan tohon aikaan herää ellei oo pakko!! Vai ettekö oo samaa mieltä??

Sit myös se on kivaa ku jompikumpi pomoista käy yöllä veskissä, ni sillä aikaa valtaan niitten paikan ja laitan pään tyynyyn. Mut se onni ei valitettavasti kestä kauaa, sillä ainakin toistaiseksi mua on sit siirretty syrjään siitä. Mut ehkä joku päivä saan jäädäkin sit siihen ja pomot siirtyy sinne jalkopäähän. Sitä odotellessa...;D

2 kommenttia:

  1. Moi Aida!

    Sulla on kiva blogi, mä luen sitä melkein joka viikko. Vaikutat oikein mukavalta gimulilta ; )

    Minäkin saan nukkua ihmisten kanssa samassa sängyssä. Yleensä mä meen emännän kanssa nukkumaan paljon ennen isännän maatapanoa ja nukahdan aina pää isännän tyynyllä. Siitä mulle onkin tullut perheen lasten suussa nimitys "Vara-Isi". Siinä vaiheessa kun parisängyn puoliskon varsinainen haltija saapuu huoneeseen, mä vaihdan maisemaa joko omaan petiini tai käperryn pieneksi keräksi emännän polvitaipeeseen.

    Terveisin Momo-bortsu (melkein 2 vee) Helsingistä

    VastaaPoista
  2. Moikka Momo! Ja kiva kuulla uusista lukijoista!! :) Sängyssä on kyllä kiva nukkua. Onneks mäkin pääsen sinne nykyään. Kyllähän se vuoden kestikin se pomojen pehmittäminen...;D

    VastaaPoista