maanantai 12. lokakuuta 2009

Taikaviitta

Siis tänään on ollu tosi surkea ilma. Onneks noi pomot tajus mun vihjeen etten tykkää olla ulkona tämmösellä ilmalla, mutta ne osittain tulkitsi mut väärin, sillä arvatkaa minne ne raahas mut tänään?? No semmoseen kauppaan, missä oli jotain vaatteita elukoille. Siis sit mulle testailtiin siellä kaikenlaisia erilaisia pukuja ja systeemejä ja lopulta ne osti yhen sieltä.

Tässä isäntä pukee sitä mulle kotona sit:
Ja sit ne käski mun tepastella toi systeemi päällä (se on siiis kuulemma joku viitta) ja emäntä kuvas mua. Siis vähän ihme touhua.

Menin sit pöydän alle vähä hommaileen omia juttujani:
Ja sit vielä, arvatkaas se kissa kyyläs mua ruokapaikaltaan ku hengasin toi viitta päällä. Voi olla et se oli vähä kade, mut hei eihän se ois ees mahtunu tohon viittaan. Kattokaa ny sitä!! ;)
Käytiin tosiaan tossa pienellä lenkillä ja täytyy kyl sanoa et oli toi viitta ihan kiva. Siinä on fleecevuori, ni se oli tosi lämmin ja sit se piti vettä. Vähä kyl tassut kastu et saiskohan jostain jotain fiinejä kenkiä vielä?? Hmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti