lauantai 3. lokakuuta 2009

Sannin vierailu

Eli siis Sanni kävi meillä. Meillä oli tosi kivaa, mut jostain kumman syystä Sanni ei oo kauheen innostunu leikkimään mun kanssa. Voi olla et se on se vanhuus ja sit se et mä oon kuulemma vähä semmonen ADHD välillä. Mulle ei oo kyl oikeen auennut et mikä toi tommonen DD on, mut kait se on lyhenne jostain sellasesta kuten Aina daamikas hellä dog! :D Mut sit me lenkkeiltiin yhessä ja olihan noi pomotkin siis mukana ku niitä pitää sinne lenkille aina kuskata. Mut tässä on nyt kuva ku me oltiin lenkillä semmosella hiekkatiellä.
Mä oon siis toi vasemman puoleinen, jolla on häntä suorana. Eiks mulla olekin aika fiini häntä?? :)

2 kommenttia:

  1. Kiitti Aida!
    Oli tosi mukawata tawata sua pitkästä aikaa.Mä oon vähä tämmöne hidas hämäläine Sanni Sulonen...ni noi ihmiset mua nimittelee...annoit mulle piristysruiskeen syksyyn. Käytiin viä monessa kylässä sen jälkeen ja silittäjiä riitti...Kotiin tultuani tänään sain metsässä kuulemma hepulikohtauksen.Ja mä ku vaa luuli et juoksen innoissani edes takasi,ku pääsin omaan metsään.Toi sihteeri lähettää sulle rapsuja:D ja pomoille terkut

    VastaaPoista
  2. Kiitti Sanni! Oli kiva ku kävit! Vedetäänkö sit ens kerralla yhessä spurttia?? :) Pomot lähettää myös terkkuja takasin!

    VastaaPoista