lauantai 24. lokakuuta 2009

Hoidossa

Ja siis ettei tosta otsikosta tule väärää käsitystä, ni mä ja se paksu kissa oltiin hoidossa et mä en ollu niinku henk. koht. missään semmosessa hoidossa, vaiks emäntä on kyl joskus sanonu, et sillon tällön mulle vois kyl vähä rauhoittavia antaa. En kyl tiiä mitä se sillä tarkottaa, ehkä se oli joku sen huono vitsi tai jotain!? ;)

Mut siis asiaan, noi pomot lähti jonneki kauas laivalla (toim. huom. Tallinnaan) ja mä menin sen kissan kanssa hoitoon ton emännän vanhemmille. Siellä on kyllä hyvät oltavat ja erittäin mureat lihapadat et oloissa ei oo valittamista ja arvatkaas missä nukuin yöni?! No sängyssä!! Siellä ymmärretään pienen koiran tarpeita et voisin kyllä mennä sinne toistekin hoitoon. Oltiin siis kissan kans yks yö siellä ja kaks päivää.

Mut oli kyllä kiva tulla kotiinkin ja nukuin viime yön ku tukki ku ei tommosessa vieraassa paikassa pysty ihan sillai rentoutumaan ku kotona ku täytyy olla valppaana ja vahtia ku siellä voi olla mitä tahansa saunatonttuja tai muita tyyppejä, joista ei tällai tiedä ku ei asu siellä vakituisesti!

2 kommenttia:

  1. Minäkin olen ollut parikertaa hoidossa mamman lapsenlasten luona, kivaa se on, mutta kyllä kotona on parasta. Mamma on kova lellitelee minua, koska olen sellainen reppana. Pienenä minua kohdeltiin huonosti ja vietiin lääkäriin lopetettavaksi. Onneksi mamma sattui paikalle ja rakastui minuun. Näin tuli onnelinen elämä. Muuten saan aina nukkua mamman sängyssä, myös saan herkkuja kaikenlaisia. Kuule Aida nauti elämästä ja ota kaikki irti mitä saat.

    VastaaPoista
  2. No onneks sulla on nyt sit hyvin asiat!! :) Joo, nautitaan yhdessä elämästä!! :)

    VastaaPoista