tiistai 20. lokakuuta 2009

Sähkäri kotona

En tiiä oonko jo aikasemmin kertonu, mut meillä on siis sähkäri eli sähkömies täällä kotona ja se tekee hommia vaan öisin eli siis pimeenä eli siis pimeitä töitä tekevä sähkömies sanan mukaisesti. Nytkö te mietitte kuka se on?? No, se on se paksu kissa, joka täällä punkkaa. Nyt oon kahtena yönä heränny siihen et emäntä sanoo sille kissalle et "anna nyt olla jo". Ja siis se kissa hinkkaa semmosia sähköjohtoja tuolla yön pimeydessä. Se sähköjohto on siis semmonen jatkojohto, joka menee mattojen alta, mut sit yhessä kohassa se näkyy ja siinä kohassa se kissa istuu ja tassulla räpeltää sitä johtoa ku se haluaa yöllä ruokaa. Tosi ärsyttävä läpsyttävä ääni tulee siitä, voin kertoa!!

Siis oonhan mä tienny et se on vähä ihme tyyppi, mut kuka nyt viittii tommosia sähkärihommia keskellä yötä harrastaa. Nukkuis ennemminkin. Ja se ei tosiaan oo mitään ruokaa vailla, vaan päinvastoin se on ihan selvästi ollu aina ruoka-aikaan kotona, toisin ku mä, joka oon pieni ja aina nälkänen!! :D

2 kommenttia:

  1. Moikka Aina Daamikas Hellä Dog!
    On se vaa hianoo ettei meil oo tollasta pimeetä sähkömiästä tääl mun kotona,joka tietty elää enemmänki yällä,muute se on mun sihteerin suasikki se kissa...oot säki,mut mä oon kuulemma eka kuiteskii...Koeta ny pärjäillä niitte kans!terv.Sanni Sulonen

    VastaaPoista
  2. No joo, oo onnellinen et saat nukkua yös rauhassa. Ei tommonen johtojen hypistely oo yhtään kivaa. Kait tässä pärjätään! :)

    VastaaPoista