perjantai 16. lokakuuta 2009

Perjantai-ilta

Siis mun piti tulla kertomaan teille et aika julmaa on ku pieni koira ei saa näin raskaan arkiviikon jälkeen rauhassa rentoutua sohvalla vaan emäntä tulee härkkimään kameran kanssa. On se väärin!!
Ja siis ku mulla on täys rentoutuminen menossa. Emäntä kuuntelee tossa jotain musiikkia ku se osti semmosen levyn tänään ja se on kuulemma NIIN hyvää. No, emmä kyl niin sanois, mut ei kerrota sille. Jotain mongerrusta ne tuolla levyllä vääntää, siis et suomea se ei oo ainakaan ja sit välillä ne huutaa ja semmosta. Joku Ramppa ton yhtyeen nimi oli, en muista ny tarkalleen. (Toim. huom. se on Rammstein.)

2 kommenttia:

  1. Kuulepas Aida pieni, minulla on aivan samanlaiset ongelmat kun mamman pojan lapset Oona ja Nooa tulevat kylään. Onhan niiden kanssa kiva riehua jonkun aikaa, mutta kun haluaisin jo huilia niin eikös (varsinkin Nooa)
    haluaa näpliä minua. Joten kyllä ottaa espanjalaiseen luonteeseen. Sinä olet tosi kiva tyttö!! Olen lukenut kaikki sinun blogit.
    hasta la vista Don Copi

    VastaaPoista
  2. No kiva kuulla et jollain muullakin on samanlaisia ongelmia ku mulla. Kyllä se on niin julmaa tää pienen koiran elämä!! ;) Kiitos, mähän oon tosi kiva!! :) Sä taidatkin olla oikea semmonen ulkomaalanen koira vai?!

    VastaaPoista