tiistai 10. helmikuuta 2009

Valjaat ja muuta mukavaa

Mä sain eilen valjaat. Ne on siniset ja tosi hienot. En viiti kertoa merkkiä ettei mua syytetä mainonnasta, mut ne on tosi kivat. Nuutillakin on samanlaiset, mut eri väriset. Sen lisäks sain pari puruluuta ja jänikset korvat, mut noita korvia en oo saanu vielä syödä, niitä kuulemma säästellään. No, en tiiä mihin niitä säästellään, mulla on kyllä ihan selvä suunnitelma niitten varalle et...

Eli siis tästä voi nyt päätellä et pääsin eilen isännän kans koirakauppaan mukaan. Voi että siellä oli kaikkea ihanaa ja niitä hajuja!! Oisin voinu ottaa sieltä kaikki lelut kotiin ja sit siellä oli sian korvia ja kaikkea makoisaa. En siis nähny niitä kaikkia herkkupaloja, mut haistoin ne. Mut sit se isäntä sanoi et noi valjaat oli jo niin kalliit et ei tässä nyt koko kauppaa voida ostaa tyhjäks et sen takia sain sit vaan noi puruluut ja ne korvat. Mut mulla on suunnitelma et jos joskus saisin jostain rahaa tai löytäisin, ni menisin heti ostoksille sinne kauppaan. Ehkä mä toivon sit synttärilahjaks kaikkea fantsua syötävää sieltä?! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti