maanantai 23. helmikuuta 2009

Kissa kiusaa (mut mä en :D )

Mun täytyy kertoa teille taas siitä kissasta. Se oli eilen häijy mulle. No, okei olin mäkin vähä eka sille, mut ei sitä lasketa ku oon niin pieni vielä! ;D Mut siis se aina välillä käy hengaamassa semmosessa kesähuoneessa ja sit ku se tulee sisälle sieltä, ni sitä on kiva vähaukkua ja juosta sen perään. Sit se kissa juoksee kauheeta vauhtia sen raapimispuuhun ja mä jään siihen alapuolelle haukkumaan. No, en mä kovin kauaa siinä ehi haukkua ku pomot tulee heti ja kieltää mua. Kuiteski eilen taas vähä sit jahtasin sitä kissaa ja sit se juoksi sinne puuhunsa, mut sit sillä jotenki lipes ote ja se tippui sieltä (ei kovin korkeelta). Sit emäntä oli mulle vihanen ja meni lepertelemään sille kissalle.

Sit kului
hetki ja mä söin ihan rauhassa luuta lattialla, ni yhtäkkiä se kissa vyöryi mun päälle ja yritti litistää mut. Sit se vielä huitas mua pepulle tassulla pari kertaa. Ja siis emäntä vaan istui sohvalla ja katsoi ku mä olin henkihieverissä siellä lattialla. Eikä siis edes kieltäny sitä kissaa, vaikka hädin tuskin sain ees henkeä ku se kissa on semmonen...no miten sen sanois...aika hyvinsyönyt, niin se painaakin mua enemmän. Mut siis lujalla tahdonvoimalla pääsin sit sieltä alta pois ja oon edelleen elävien kirjoissa! Kuvitelkaa ny mun kurjaa kohtaloa!! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti