perjantai 20. helmikuuta 2009

Omituiset taipumukset osa 1

Onko mun siis ymmärrettävä, että täällä käy vaan 3 lukijaa ton edellisen jutun perusteella??

No, mut ei se mun asia ollu, vaan emäntä ehdotti et kertoisin teille mun omituisista taipumuksista ja tietty mä voin kertoa. Mut haluun lisätä nyt heti alkuun, et ei ne musta oo ollenkaan omituisia, ihan normaaleja vaan! Mut siis tykkään tosi paljon vedestä. Oon erittäin kiinnostunu hampaiden pesusta ja kun vessasta kuuluu vaan mitä tahansa kurlausääntä tai muuta veden loisketta, ni mä oon siellä!!

Sen lisäks mä haluisin suihkuun mukaan, mut en oo päässy vielä sinne asti. Mut työnnän kielen aina sieltä suihkuverhon raosta ja maistelen pisaroita. Joskus myös nousen ja kurkin sinne suihkuun. Joskus vielä kyl meen sinne kokonaan. On se nyt aika epistä et pomot saa käydä siel, mut mä en sais. Entä jos mullakin on likanen olo?!

Ja tähän liittyen oon aina valmis nuolemaan pomot puhtaaks ku ne käy suihkussa. Oon aina heti valmiina siinä ku ne astuu suihkusta pois ja alan heti nuolemaan ettei niitten tarvis käyttää pyyhettä ollenkaan. Valitettavasti en ylety kauheen ylös, et pystyn ainoastaan kuivaamaan osaset tohon polven tasolle asti, mut voi olla et mä kehitän jonku jakkarasysteemin tähän ja sen avulla yletyn sit korkeammallekin.

Mut siis tiivistettynä tykkään vedestä ja sen nuolemisesta!! :)

Tässon yks kuva ny musta. Enkö ookkin aika söpö?? (Ja tähän voi ny vastata ne, jotka jätti viime juttuun vastaamatta, senkin roikaleet!!)

3 kommenttia:

  1. Meidän Ettalla on ihan yhtä hassut tavat! Se uskaltaa tulla jo ihan suihkun allekin ja tykkää kovin. Suihkun alla lattialla on kiva piehtaroida :D Ja melkein yhtä kiva on nuolla märät jalat isäntäväeltä ja lapsiltaan suihkun jälkeen :)

    t. Minna

    VastaaPoista
  2. Mäkin yritän kerätä rohkeutta et uskaltaisin sinne suihkuun asti...ehkä ens kerralla!! :)

    VastaaPoista
  3. Biddy tekee ihan samaa kun emanta kay suihkussa. Sit se myos nuolee suihkualtaan kuivaksi..

    VastaaPoista