tiistai 17. helmikuuta 2009

Uhkailua

Tehän tiiätte et koska oon koira, ni oon myös nuusku! Eli mä oon asentanut isännän avustuksella kaikenlaisia virityksiä ja salapoliisijäljityslaitteita tähän blogiin ja oon huomannut, että täällä käy ainakin muutama lukija.

Eli nyt te kaikki jotka käytte täällä, ni kommentoikaa jotain!! Ihan mitä vaan, mut vaikka et ketä ootte ja mistä tuutte! Ois kiva vähä tietää. Ja nyt teijän on sit pakko kommentoida, koska muuten mä tuun teijän kotiin haisemaan ja otan sen sonnin sudin mukaan ja lopun voitte kuvitella ite...:D

7 kommenttia:

  1. Nuutti Nuuttinen sanoo hau-hau, mut sen varmaan tiesitkin :)

    VastaaPoista
  2. Etta-borderitytön mamma täällä käy aina lukemassa blogilistan päivitysten perässä juttuja :) Mamman käsityöblogissa on muutama kuva Ettasta (valitse katergorioista "koiruli").

    VastaaPoista
  3. ja se käsityöblogin osoite wwww.lankavuori.vuodatus.net :)
    t. Minna

    VastaaPoista
  4. Moi Aida.

    Maastonakkikuumetta poteva, ja kohta sellaisen kaverin toivottavasti omaava Taru käy täällä aina välillä nostattamassa koiruuskuumettaan.

    Ja tuleva maastonakki aloittaa kyllä sitten saapuessaan bloggaamisen, joten pyytänee sua sitten varmaan nettikamelikseen :).

    T: Taru

    VastaaPoista
  5. Nuutti, tietty tiesin et sä käyt täällä! PusPus!

    Ettalle terveisiä! Kävin katsomassa sukulaisen kuvia! :)

    Taru, joo mä ryhdyn kaikkien nettikameliksi, jotka vaan pyytää!! ;D

    VastaaPoista
  6. Mä käyn lukemassa sua :) oon sun omistajan tuttuja :D mut oon ilmottautunu ihan lukijaks ni aattelin, et siitä hiffaat :D joka tapauksessa kivoja tarinoita sulla!

    VastaaPoista
  7. Joo, kyllä mä tajusinkin et sä käyt täällä! Sulla on kiva blogi, mun emäntä tykkää siitä! :)

    VastaaPoista