maanantai 9. helmikuuta 2009

Ruokajuttuja

Tiesittekö et oon kova tyttö syömään?! No, mä oon. Mulle maistuu melkeen kaikki. Ihan hyvää perusruokaa, jota muuten saan päivittäin, on kuivamuona ja sen kans sit vähä jauhelihaa tai jotain herkkukoiranmakkaraa. Mut sit tosi hyvää on semmonen ku häränhäntä. Se menee sekä raakana et kypsänä. Ja tää on nyt sit oikeesti häränhäntää ettei oo mitään semmosta pervoa niinku se sutijuttu tuolla aikasemmin!! Voin suositella tota häränhäntää kaikille muillekin koirille. Tosi namia ja saa jyystää oikeen kunnolla, hampaatkin tykkää!

Tän lisäks mut on saatu kiinni itseteossa ku yritin salakuljettaa perunaa. Onnistuin jopa vähän nakertaa sitä, mut hitto ku emäntä huomas sen, vaiks yritin tunkea sen syvälle suuhun ja olla ihan viattoman näkönen. Mut se emäntä väittää et mun posket pullistui ja siitä se tiesi. No, ei kyllä pullistunu, mutta täytyy ens kerralla olla vielä ovelampi. Sen lisäks oon yrittäny myös pölliä tuoretta valkosipulia, mut hitto ku sillonkin jäin rysän päältä kiinni. Ei oo onni myötä näissä ruokajutuissa!

Sit myös kyttään aina ku se kissa syö, ku se välillä tiputtaa niitä murojaan lattialle. Eikä niitä tietty parane siellä lattialla kauaa säilöä, et mun tehtävä on huolehtia siitä, et lattiat pysyy puhtaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti