keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Saalis

Isäntä oli eilen illalla jossain reissussa ja sit ku se tuli, ni sillä oli mukanaan saalis. Kattokaa ny tota kalaa. Luulin tietty et se toi sen mulle ja olin ihan imppana!!
Mut sit sain kuulla et en saakaan sitä, vaan isäntä tekee sille jotain ja sit siitä tulee semmosta filettä ja sit ne emännän kanssa syö sen. Siis mitä touhua tommonen taas on, kysyn vaan?? Mä oisin tietty halunnu ton koko kalan raakana, ni oisin vähä retuuttanu sitä ja läimäytelly sillä tota paksua kissaa (salaa tietty, niin et pomot ei ois nähny) ja sellasta. Mut mun hyvä suunnitelma pilattiin. Julmaa!! Aion mennä ehkä ite kalastamaan tollasen, kunhan vaan selvitän eka et miten se onnistuu.

No joo, myönnän kyllä et se kala oli ihan hyvää tollai kypsänäkin, kun sain tänään maistaa sitä!! Mut silti oisin mieluummin ottanu sen kokonaisena ja raakana.

2 kommenttia:

  1. Moikka Aida!

    Meilläkin on toi henkilökunta vähän itsekästä, jos jotain hyvää olisi saatavilla, niin eikös ne ole ensimmäisenä syömässä sitä ja minä saan vaan jotain jämiä, jos sattuu jäämään. Komean näköisen kalan isäntäsi on saanutkin, vai onkohan käynyt torin kautta? (mun miespuolisen palvelijani kateellinen huomautus)

    terveisiä myös kalaruoan ystävältä Ärrältä!

    VastaaPoista
  2. Moi Ärrä! No tuntuu olevan noi pomot vähä kaikki samanlaisia sit...Voiskohan niitä jotenkin kouluttaa antamaan parhaat palat koirille?!hmm...Kyllä se kala kuulemma ihan järvestä tuli ja sillä on todistajakin tälle asialle. Isäntä aikoo kuulemma mennä hakemaan lisääkin tollasia kaloja et elättelen toivetta et saisin sit oman kokonaisen kalan. :)

    VastaaPoista