sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Muotia

Oon kuullu juttuja et jotku tyypit pitää jotain muotiblogeja. Ja sit ne ottaa jotain muotikuvia itestään niinku päivän asuissa. Ni, mä ajattelin tehä samaa...tai oikeastaan komensin isännän ottamaan kuvia musta. Eli tässä on erilaisia kuvia mun päivän asuista. Mut älkää ny pelästykö, ei tästä mitään muotiblogia tuu, emmä niinku niin kiinnostunu näistä vaate- ja ulkonäköjutuista oo!! Ja itseasiassa hän siis inhoon kaikkia vaatteita et tosiaan tästä ei tuu mitään vaateblogia vaan enemmänkin tää postaus esittelee niinku mua ja mun kauneutta!! ;)

Kattokaa mun ilmettä, tällai ku vähä suipistaa silmiään, ni näyttää pieneltä ja söpöltä! :)
Kiinnittäkää huomio mun häntään, aika ovelassa asennossa vai mitä?? Tällasia häntiä ei saa kaupasta et tällanen pitää olla ihan luonnostaan!
Kattokaa tätä kokonaisilmettä, oon aika baby, enkö olekin?Ja huomioikaa pään kallistus, se saa tyhmänkin näyttämään neropatilta et kantsii kokeilla ja harjotella peilin edessä kotona!
Ja hienot leidithän ei rapsuttele itseään mistään päin kehoa julkisesti, vaan pitää kääntää selkä yleisöön päin ja sitten vasta rapsutella!

2 kommenttia: