sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Uusi talviasu

Emännällä on ihan selvästi ollu liikaa aikaa, ni arvatkaa ny?! Se oli kutonut mulle uuden talviasun. Sitä voi kuulemma käyttää sit ku ei oo ihan hirveen kylmä, mut kuiteski tarvii jotain lämmikettä. No emmä tollasta villapaidan tynkää tarvii kyl koskaan, jos multa kysytään, mut kuulemma ei kysytä!! :|

Mut on toi silti mukavampi ku se mun virallinen talvitakki, se on pakko sanoa. Kuulin myös juttua jostain tossuista, mut toivon hartaasti et kuulin väärin, sillä mähän en mitään tossuja jalkaani laita. Nuutilla oli semmoset ja se oli ihan naurettavan näkönen niitten kans.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti toi mun pomo ei ota tosissaa tota kuvaa - ettei waa mun tartte kokee noita kauheita asioita mitä nuarison täytyy...
    Mä kävelen kuulemma ku kukko palaneilla jaloilla aina välillä ja sit pääse sylii metsässä.
    Sit vastaantulijat sanoo mun kantajalle,et sä ulkoilutat koiraa - vai....hehhehhee
    Onnex ne lupas ny jo wähä lauhempaa,et pääsee oikei kunnolla meneen
    Terkuin Sanni Sulonen

    VastaaPoista
  2. Moi Sanni! Joo, älä näytä tota kuvaa sun emännälle ettei se vaan tee sullekin tollasta. Onneks nyt ei oo muutamaan päivään tarvinnu mitään vaatteita laittaa päälle! On ulkoilukin paljo kivampaa! :)

    VastaaPoista