sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Tylsää

Moikka kaikki!! Oon hengissä, mut ei tässä mitään erikoista oo tapahtunu. On tylsää ku ulkona on niin kylmä et siellä ei tarkene, ni sit pitää pääasiassa vaan sisällä leikkiä. No onneks pallon heittely onnistuu täälläkin ja sit oon taas oppinu vähä uusia jäyniä kuten et hyppään keittiönpöydän tuoleille ja vetelen alas asioita, joita siellä pöydällä on. Sit kerran vähä napostelin lakritsaa sieltä pöydältä, mut siitä emäntä ei oikeen tykänny. En kyl tiiä miks, koska jos se niitä syö, ni kait mäkin nyt saan!! ;)

Mut oikeesti sais kyllä ilmat vähä lämmetä. Mä haluun jo kirmaamaan nurmikolle ja heittelemään frisbeetä ja kaikkea semmosta. Nii, ja haluan uimaan!! Ei taida onnistua vielä hetkeen vai mitä luulette??

2 kommenttia:

  1. Morjensta Aida!

    Sun nimees on matkittu,ettäs tiärät.Me käytiin oikeesti pääkaupungissa - lähettiin eilen ja tultiin tänään takasi.Siä Helsingissä on ainaki yx hyvä asia - Manseen lähtevä pikkuauto,jolla pääsin takasi tänne kotia.
    Ni,siitä nimestä - en meinannu korviani uskoo,ku mentiin kylään yhteen paikkaan ja siä oli AIDA.
    No mun silmät oli varmaan ku lautaset ku kattelin sitä ilmestystä - se oli musta ja ni villi,etten ehtiny edes kääntyä,ku just olin ajatellu sille vähä murista,ni se oli jo muualla...ilta meni siinä sitä sitte paimennellessa ja tietty piti myös murista,ku se oli ni villi.En kuiteskaa mitää sen kummempaa sen pennun kanssa - toi pomo sano sitä peikaseks,se on kai sitte pentu suameks,ni mä olen ymmärtäny.Kyll sä vaa oot jo paljo rauhallisempi - muistaakseni.
    Oo kuiteski varovaine sun nimees voiraa käyttää väärinki - mä ainaki epäili,ku ei oo ku yx oikee Aida ja se oot sä ;)
    Terveisin Sanni

    VastaaPoista
  2. Moi Sanni! No todellakin, törkeä rikos. Mulla on tietty yksinoikeus tähän nimeen. Mä olen ainoa oikea Aida, kaikki muut on jotain teko-Aidoja!! ;D

    VastaaPoista