perjantai 8. tammikuuta 2010

Uusi harrastus

Sorge nyt ku puhun nykysin aina tästä aiheesta, mut ei voi mitään ku ulkona on niin sairaan kylmä. Eli siis koska ulkona on kylmä eikä siellä tarkene kukaan, ni mun on pitäny kehittää itelleni uusia harrastuksia. Uusi suosikki on ikkunakyyläys. Eli siis toisin sanoen musta on tullu semmonen naapurikyylä!! :D
Emäntä järkkäs mulle tommosen apupöydän, missä voin istua ja katella ja mulla on kyllä aika hyvät näkymät tonne isolle tielle, jossa kulkee kaikenlaista ihme porukkaa!
Mä oon kuullu juttua et netissä on joku naapurikyyläys-sivustokin (tai muu semmonen), ni mähän voisin ehkä nyt liittyä sinnekin ku oon perillä mitä täällä naapurustossa tapahtuu!! Itseasiassa mun pitäis saada ehkä jotain palkkaakin tästä ku kerran vartioin näitä seutuja ny aktiivisesti. Oiskohan siankorva tunnilta liikaa pyydetty?! hmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti