keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Säävalitusta

Siis hei, lukeeks tätä joku, joka vois tehä tolle säälle jotain?? Siis pliis. Mä en tykkää tämmösistä pakkasista sit yhtään. Ulkona on kauheen kylmä eikä siellä voi mennä ees pitkiä lenkkejä ku jäätyy pystyyn. Ja kaikista pahin juttu on se et mun on pakko käyttää sitä talviasua siellä. Siis mä inhoon sitä mut pomot on sanonu et ei oo vaihtoehtoja ku on näin kylmä.

Et nyt tämmönen vieno pyyntö et jos joku vois järkätä sillai et ois maksimissaan pari astetta pakkasta, ni sit ois ihan kiva. Voin vaiks lähettää jotain nameja palkinnoks, jos joku järjestäis tän, OK? :)

3 kommenttia:

  1. Moikka Aida ja hyvää uutta vuotta sulle!
    Olen ihan samaa mieltä kanssasi tosta pakkasesta ja pukeutumisesta. Kyllä HÄVETTÄÄ kulkea palttoo päällä! Ja pomo vielä kehtaa sanoa, että se on mun parhaakseni mukamas! Pöh, sanon minä mutta se ei auta, vaikka menisin sängyn alle piiloon, kyllä se pahuksen palttoo päälleni pistetään!
    terveisin Ärrä

    VastaaPoista
  2. Joo talvipompat on ihan turhia! mäkään en enää tykkää talvesta yhtään.
    -Piitu

    VastaaPoista
  3. Moikka Ärrä ja Piitu!
    Joo, ne talvitakit on ihan kauheita. Mäkin yritin kerran mennä sohvan taakse piiloon, mut ei se mitään auttanu. Iha tyhmää!! :/

    VastaaPoista