sunnuntai 20. joulukuuta 2009

Mansessa nääs :)

Eilen oltiin Mansessa eli siis Tampereella, jos ette tajunnu. :) Käytiin taas Sannin luona ja joulupukki oli tuonu mulle sinne lahjoja, jotka sain sit mukaani.

Yritin saada Sannia leikkimään mun kans, mut ei se halunnu.
Sit käytiin vielä illemmalla toisessakin kyläpaikassa. Mut mua alko siellä jo kauheesti ramasemaan, joten menin sit emännän syliin vetämään päikkäreitä. Rasittavaa tommonen reissaaminen!!
Kotona sit avattiin kaikki kassit ja pussit ja siellä oli lahjoja!! Se kissaki sai yhen lahjan, vaiks se on kyllä ollu aika tuhma! ;)
Mut kattokaas mun lahjamäärää!! On meinaan vähä enempi. Mä oonki ollu niin kiltti pieni koira et oksat pois! Mut kuulemma en saa avata niitä ku vasta jouluaattona ja siihen on vielä ainakin sata yötä. Ei oo taas reilua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti