maanantai 7. joulukuuta 2009

Joulupukille

Hyvä Joulupukki, mä oon ollu tosi kiltti koira koko vuoden. No okei, söin mä isännän pari sukkaa ja vähä keinutuolia ja sit oon ehkä vähä kiusannu sitä kissaa, joka täällä asuu. Nii, ja taisin mä vähä jyystää kerran yhtä viherkasvia ja pahvilaatikkoa, mut se nyt on aika pientä. Et yleisesti ottaen oon ollu tosi kiltti ja sen takia mä ansaitsenkin paljon lahjoja.

Tiiän et oot kiireinen hemmo ku sun pitää kuskata kaikille maailman koirille niitä lahjoja, mut ota huomioon et mä oon se kaikista kiltein et tuo mulle ne lahjat eka ja tuo mulle eniten, jooko? Mulla ois tässä viis tämmöstä vaatimatonta toivomusta et jos nyt ainakin toisit nämä?!

Eka tämmösiä puruluita. Voi tuoda enemmänkin, oikeestaan niin paljo ku jaksat kantaa tai no ne sun porothan niitä lahjoja vetää et voisitko ehkä ottaa enemmän poroja mukaan, ni jaksaisit tuoda mulle enemmän luitakin.

Sit sukkia tosi paljon ni ei tarvis enää syödä isännän sukkia. Kaikenlaisia ja kaikenvärisiä, en oo mitenkään nirso niitten suhteen!Sit jos sais tollasen kokonaisen kinkun tollai paloteltuna, ni sitä ois kivempi syödä. Voi tuoda kakskin kinkkua, jos haluu, ni emäntä vois vaiks sit pakastaa sen toisen ja söisin sit vähä myöhemmin lisää.
Joku pehmolelu ois myös kiva ku multa häviää aina välillä salaperäisesti noita leluja. Nytkin on yks orava hukassa, en tajuu missä se on. Mut esim. tämmönen hirvi ois kiva. Toi hirvi on ihan sen näkönen et se oikeen kaipaa kurittamista!! :)
Ja sit vikaks tämmönen liikuteltava sänky ois kiva. Voisin makoilla tossa ja isäntä vois liikutella mua ja sit jos syön liikaa sitä kinkkua enkä jaksa kävellä, ni mua vois vetää tossa sängyllä. Ja se kissa ei siis pääsis tohon et se ois ainoastaan mun!
Et tämmösiä pieniä toiveita. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti