perjantai 25. joulukuuta 2009

Jouluaatto

Vietettiin jouluaattoa Nuutin kanssa. Oli kivaa ja me saatiin kinkkua ja kaikkea semmosta namia. Mut ennenku mentiin sinne missä Nuuttiki oli, ni mä sain avata kotona ne kaikki Sannin antamat lahjat. Nii, ja se kissaki avas sen oman lahjansa. :)

Se kissa sai tommosen pienen pehmolelun...
Mut mulla olikin tosiaan neljä pakettia ja aattelin alkaa siitä isoimmasta ku se oli niinku kiinnostavin...
Sieltä tulikin sit semmonen iso tiikeri, joka oli tosi kiva...
Sit aattelin siirtyä siihen toisiks isoimpaan pakettiin...
Sieltä tulikin sit tommonen valkonen luppakorvakoira...
Sit seuraava paketti, jossa oli pieni nalle...
Ja vikassa paketissa oli kissanpentu...
Ja tässä me istutaan kaikki vierekkäin, siis mä ja mun lahjat. Ja heti ku tää kuva oli otettu, ni aloin teurastamaan niitä!! :D Kiitos Sanni lahjoista!!!

3 kommenttia:

  1. Maukasta JOulua Aida! :) Oletpa ollu kiltti ku sait noin paljon lahjaa! mä sain herkkuluun ja pallon jonka purin heti osiin. Oon syöny kinkkua, se on ihan SIKAhyvää! Tänään jätin iltaruuankii syömättä että huomenna mahtuu paljon enemmän kinkkua.
    -Piitu

    VastaaPoista
  2. Ne oli sulle lohrutukseks ku mä en enää leiki nuarison kans,o meinaa vähä käyny sääliks se viimenenki viarailu,ku mu täyty vaa sulle murista varotukseks, vaikka sä kuinka yritit olla miäliks.Voisit sit vähä vähemmä härkkiä sitä teil asuvaa kissaaki,ku sul on ny oma...hehheehee. Mäki sain kyläs kinkkua - oli niin maan perusteellise hyvää...

    VastaaPoista
  3. Moikka Piitu ja Sanni! Kinkku on tosi hyvää ja sain myös maistaa kalkkunaa ja sitäkin voin suositella oikeen lämpimästi!! :)

    VastaaPoista