maanantai 21. joulukuuta 2009

Hanskan kuritusta lumisateessa

Käytiin eilen lenkillä noitten pomojen kans ja ulkona satoi ihan tosi paljon lunta. Mut mä kyl tykkään lumesta et ei siinä mitään. Sit ku tultiin takasin, ni oltiin tossa pihalla ja mä kuritin emännän hanskaa ku se oli tuhma.

Hyppy hanskan perässä
Hitsi se meinaa päästä karkuun
Ihan just hampaissa
Apua, se karkas lumen sisälle, ei kun perään...
Sainpas, häh häh hää
Kattokaa ny mun saalista...jaa, miten niin luminen naama? ai kellä, ei mulla oo ainakaan.
Sit lopuks sinne tuli muitaki, jotka havitteli tota hanskaa. Meinaan siellä tiellä käveli semmonen hevosenpuolikas (kuvassa ympyröity). Siis se oli sairaan iso koira ja se yritti tulla leikkimään mun kans, mut sit emäntä sano et ei se nyt käy. Se koira oli ainakin sata kertaa isompi ku mä (toim. huom. koira oli tanskandoggi)!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti