lauantai 12. syyskuuta 2009

Nelli

Mä en olekaan koskaan kertony teille Nellistä. En tuntenu ite Nelliä, mut oon kuullu siitä tosi paljon. Nelli kuoli noin kuukausi ennenku mä synnyin eli 29.9.2008. Nelli asui mun emännän vanhempien luona ja se kävi usein myös täällä meijän kotona. Toi kissakin oli sen kanssa kamu et harmi ku mä en ehtinyt olla sen kamu. Oon kuullu et se oli tosi kiltti ja viisas koira et siinä mielessähän me ollaan niinku samanlaisia! ;)
Nelli oli löytökoira eli keväällä vuonna 1996 se oli ilmestyny mun emännän kotiin ja sit se jäi sinne asumaan. Kukaan ei tienny mistä se oli tullu ja mistä se oli kotoisin eikä se itekään siitä koskaan kertonut. Se oli siis saksanpaimenkoira et vähä isompi koira ku mä oon. Nelli oli jo aikuinen sillo ku se tuli et se eli tosi vanhaksi eli ainakin noin 14 vuotiaaksi ja sehän on aika vanha ikä noinkin isolle koiralle. Toivottavasti mäkin elän yhtä vanhaksi!! Tässä on vielä muutama kuva Nellistä. Musta se oli tosi kivannäkönen tyttö!! :)
Ja sekin tykkäs uimisesta tosi kovin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti