keskiviikko 2. syyskuuta 2009

"Kampaajalla"

Aurinkoista syyskuuta kaikille! Isäntä nyppi mut tossa pari päivää sit ku olin kuulemma päässy niin raisuun kuntoon. No joo, olihan mun karva aika pitkää jo et ehkä se oli aikakin. Tässon tämmönen välikuva eli toi punainen alue on nypitty ja sit toi peppuosasto ei oo. Huomaatteko eroa?Kyllä siinä meni tunteja ennenku olin valmis ja siltikin pitäis vielä vähän viimeistellä tassuja ja sen sellasia hankalampia paikkoja. Tässä mä nyt sit poseeraan suht valmiina. Oonko fiini? :) (Ja näyttäis siltä et mulla on tosi iso pää, mut ei se kyl oikeesti oo!!)

2 kommenttia:

  1. Terve pikkukimuli pitkästä aikaa!
    Kyllä se on niin, että nyt näytät taas ikäiseltäs ihanaiselta,kun vertaa tuohon yhteen
    kuvaan tuolla edenpänä. Mun palvelijani saavat kuulla aina trimmin jälkeen ihmisiltä kehuja kuinka nuoren näköinen olen, ja täytän sentään seuraavaksi vuodenvaihteessa 9 vuotta!(Kaikki harmaat karvatkin häviävät trimmatessa!)
    terv. Ärrä-poika(mies)

    VastaaPoista
  2. Moikka Ärrä!! Joo, kyllä mä tunnenki itteni taas tosi ihanaksi, vaiks ainahan mä oon!! ;D Mut niinku vielä ihanammks, jos se nyt on mahollista!

    VastaaPoista