lauantai 26. syyskuuta 2009

Arvonta

No ni, mä laitoin emännän tänään asialle ja tämmösiä nyt ois tarjolla. Eli tommonen namupussi. Noi on muuten tosi hyviä, mäkin sain tommosen pussin ja voin lämpimästi suositella!! ;) Sit siinä on tommoset mustat Fiskarsin avainperäsakset ihan sen takia, et se sun pomos saa ton pussin mahdollisimman pian auki. Ja sit tommonen heijastinjuttu (joka näkyy huonosti tossa kuvassa). Sen voi kiinnittää johonki et sit näkyy tuolla pimeessä. Ja arvonta suoritetaan ensi perjantaina illalla eli viimeinen aika osallistua tähän arvontaan on ensi perjantaina eli 2.10. klo 16.00 mennessä.

Ja miten tähän voi osallistua? No ihan helposti. Vastaatte seuraavaan kysymykseen , niin ootte automaattisesti mukana arvonnassa. Ja kysymys kuuluu; Kuka olet, mistä tulet ja kerro joku sun lempijuttusi! :)

Ja siis kantsii osallistua, sillä noi namut on tosi namuja!! ;D Mut toisaalta tietty, jos ette osallistu, ni sit mä saan ton pussin itelleni...hmm...;)

No tässon kuva siitä palkinnosta vielä:
Nii, ja mistä päin maailmaa tahansa voi osallistua! Sit ku arvonta on suoritettu, ni voittaja lähettää mulle osoitteensa sähköpostilla, ni palkinto löytää oikeaan paikkaan!

4 kommenttia:

  1. Toki arvontaa täytyy osallistua :) Eli pian 1v borderityttö Etta kera emäntänsä. Ja kuukauden kuluttua meille muuttaa borderivauvakin! Asumme Pohjois-Pohjanmaalla. Ehdoton yhteinen lempipuuhamme on metsässä lenkkeily. Ja häkkiketun härnääminen :D

    VastaaPoista
  2. Terve taas pikkukimuli!
    Minähän olen tietty Ärräbortsu ja asustelen palvelijoitteni kanssa Naantalissa.
    Mun lempijuttuhin kuuluu pitää järjestystä yllä
    meidän kerrostalossa, täällä kun asuu muitakin urospuolisia koiruuksia ja ne joskus yrittävät isotella mulle. (onneksi se jää vain yritämiseksi!!)Täytyy ottaa osaa arvontaan, kun mä olen niin perso KAIKILLE hyvyyksille!
    Terkkuja vaan sulle Ärrältä

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Moi! Mä oon Piitu-bortsu ja mä asun Juvalla mun porukoitten kanssa. Mun emäntä löys tänne sun sivuille Bt-foorumin kautta ja me ollaa aina välillä lueskeltu sun juttuja. Ja MÄ haluun kans osallistuu arvontaa koska noi näyttää aika hyviltä namusilta. Kaikki herkut on hyviä, noista kuivista nappuloista mä en oikeen välitä. Mä oon kuulema joku aadeehoodee, mikälie, ja mä RRrakastan käpyjä!! Me ollaan muutes melkeen päivälleen yhtä vanhoja, tai nuoria :)
    Terkuin, Piitu
    ps.mulla on kans oma blogi ;D

    VastaaPoista