lauantai 19. syyskuuta 2009

Maailman paras yö

Mä olin viettämässä viikonloppua Nuutin luona...no siis olihan noi pomotkin siellä ku otin ne mukaan. Oli tosi kivaa, mä niinku tykkään tommosesta kaupunkilaismeiningistä!! :) Tässä on yks kuva sieltä Nuutin asunnosta. Se on aika kiva kämppä. Noi ihmiset on semmosia kummallisia linssiluteita et nytkin piti oma jalka ja raitanen sukka tunkee tonne kuvaan mukaan. Ihme porukkaa.
Mut sit ku tuli ilta ja piti alkaa nukkumaan, ni arvatkaas?! Siellä oli semmonen outo systeemi et yhtäkkiä sohvasta tulikin sänky ja sit ne pomot meni siihen nukkumaan. Niillä oli mulle semmonen ohut karvahommeli siinä lattialla, mut emmä ny semmosessa nuku. Sit ku aikani tepsuttelin ni ne nosti mut kans sinne sänkyyn! Se oli parasta mitä mulle on tapahtunu aikoihin ja mä nukuin tosi tosi hyvin. Eka nukahdin sinne jalkopäähän, mut sit yön aikana hivuttauduin hiljakseen ylöspäin ja aamun tullen olin siellä niitten päitten välissä. Sit isäntä nousi ja otti tämmösen salakuvan musta ja emännästä. Kattokaa ny ku mä oon onnessani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti