tiistai 2. kesäkuuta 2009

Laiskottelua

Mulla on ollu tänään oikea löhöilypäivä, mut se tuli tosiaan tarpeeseen ku on ollu niin hektistä aikaa tässä. Nuutti oli koko viikonlopun täällä ja sit eilen kävin Nuutin luona Helsingissä. Viime perjantaina me käytiin uimassakin. Tai Nuutti on vähä semmonen vesikammonen, ni se vaan kahlaili, mut mä porskutin menemään kepin perässä ku mikäkin delfiini! Uiminen on tosi kivaa, mut sit meinaa tulla kylmä, ku oon siellä liian kauan. Sit emännän piti kuivata mua pyyhkeellä, mut sit ku se oli kuivannu mut, ni tietty ryntäsin vielä uudestaan veteen! :) Valitettavasti kuvia ei oo ku emäntä oli taas nii pöhkö ja unohti kameran kotiin.

2 kommenttia:

  1. Onpa ihana taas siella kun voi menna uiskentelemaan. Aida nakojaan tykkaa vedesta...
    Biddy on hiukan varovainen, ei itse mene syvalle, mutta ui hyvin kun vie sen syvalle.

    VastaaPoista
  2. Tykkään vedestä! Se on tosi kivaa ja sit ku mulle heitetään keppiä sinne ni oon ihan onnessani!!

    VastaaPoista