lauantai 13. kesäkuuta 2009

Kuulumisia

Moikka kaikki ja shortsit ku oon ollu vähä kiireinen! Tai siis mun sihteeri eli emäntä on ollu kiireinen, ni siks ei oo tullu päivityksiä. No, nyt tilanne korjaantuu taas. Kattokaas ku eka emäntä oli reissussa. Se oli täällä:
Kuka tietää mistä toi kuva on??

Ja sit ku se tuli ni se oli koko viikon kipeä ku se sai jonku vatsataudin. Ja sit mäkin sain elämäni ekan ripulin, ni sit me vaan maattiin emännän kans sohvalla ja katottiin elokuvia. Tai siis emäntä katto, mä lähinnä nukuin. Kuiteski nyt alkaa elämä voittamaan kaikin puolin, ni on taas energiaa. Mä olin siis isännän ja kissan kans kotona ku emäntä vaan huiteli jossain muualla. Oli mulla Nuutti kyl seurana, sillä se oli täällä hoidossa, ku emäntä kerran oli sen Nuutin emännän kans siellä jossain. Meillä oli kivaa niinku aina ja juhannuksena näen Nuutin taas, jee!! :)

Ei tässä oo ny mitään muuta erikoista tapahtunu, ni vielä muutama kuva viime ajoilta.

Rentoutumista
Rannalla peuhaamista
Uimassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti